Total Pageviews

Wednesday 28 November 2012

ketumbuhan dibuah dada



salam n selamat malam semua,




Tiba-tiba sahaja arini saya rajin untuk berkongsi kejayaan dan ketenangan hati saya selama ini...ini adalah pengalaman sebenar saya dan bagi ramai wanita dluar sana..Ketumbuhan buah dada adakalanya merunsingkan dan menimbulkan pelbagai reaksi negatif..namun begitu, percayalah bahawa Allah itu menguji kita semua... apabila kita sentiasa bersikap negatif dengan apa yang kita alami maka negatifla ia...Oleh itu, wahai kaum wanita dcni percayala ubat penawar segalanya ada dimana-mana cuma Allah itu juga adil,...bagi yang beusaha dan berdoa pasti sembuh..bgtu juga dengn saya..saya telah membuang sebiji ketumbuhan dsebelah kecil buah dada saya...tetapi sebesar 20 sen zaman 2000 tu...setelah pembedahan muncul disebelah kanan pada thun 2005...sekarang ia menjadi sebiji batu sekali ganda besar 50 sen...apabila tergesel ditangan tepi buah dada terasa kerasnya biji tersebut...namun berkat rajinnya mencari ilmu,fakta..saya mencubala produk yang unggul yang memang saya gunakan..iaitu elken ...ia memperkenalkan satu herba "LD-Esteem" alhamdullilah terasa seperti mendapat hp baru..hihi..lega dan berbaloi mendaptkan produk tersebut...Syukur alhamdulillah...saya tidak lg risauu....senyumla dan bersyukur la...tidak perlu testimoni lain tapi saya menceritakan nyatanya yg berlaku,,,bagi yg mempunyai biji yang besar n buka dikalangan kanser..cobala untuk setiaaa...errkkk,,,slh ternyanyi pla...cubala,,kerana dirimu begitu berharga...

No comments:

Post a Comment